Tot avança a la penombra… lentament però a bon ritme….
El pomod mica en mica va veient la llum, començo a entendre els entramats de les MFC’s de Microsoft i puc començar a fer coses decents amb la pocket (res, 4 parides, botonets i coses d’aquestes :P)
Per altra part, el generador de objectes ja té suport per vertex shaders… d’aqui poc pixel shaders!!… la #!¿?·# és que tinc una radeon9000 (al portàtil) i una Geforce3Ti200 (al ordinador fix) i les dues suporten Pixel shaders 1.3, i ademés amb extensions propietàries (NV & ATI sux!! ARB rocks!!)… aixxx, el que donaria jo per tenir al portàtil uns pixel i vertex shaders 2, amb suport de GLSL… vull GL_ARB_fragment_shader!!!! :'(
Finalment, i seguint els passos de la becanne, he implementat un efecte de box blur al engine de 64ks!! woah!! la tralla!!! mola molt!! espero poder posar screenshots d’aqui poc… jeje
El seguent pas, com no, el glow!!
I com no… algun dia arribaran els… tutorials!!! pero buf… m’ha agafat una mandra de cop…. 🙂